28 jan. 2014

Tvätt och fix



Efter att ha varit borta i några dagar är vi nu hemma igen och det brukar bli en del tvätt att ta tag i...

Efter att ha renoverat har vi fått det ljust och fint i tvättstugan och jag kan faktiskt tycka att det är helt okej att stå där nere och stryka, vika och lyssna på musik:)

J är hemma tills imorgon och håller på att sätta upp förvaringssystemet i groventrén och när det är klart ska jag börja  hänga in jackor och fylla upp hyllorna. Men först måste jag rensa bort lite skor, jag har alldeles för många...

Kram

7 kommentarer:

  1. Fin tvättstuga, ordning och reda. I vår tvättstuga blir det lätt rörigt, den är i samband med groventren så där hamnar en massa som man både ska ha och inte. Men jag har en hyfsad utsikt när jag står och stryker och det är ju positivt...
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken ljus och fin tvättstuga Ni har. Vår är också vit, men med oranget tak..... Bläää! Nån gång ska rollern och färg åka fram. Till våren kanske!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Vilken fröjd att tvätta i din tvättstuga! Då blir det inte så himla tråkigt liksom=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Så fin och ljus tvättstuga du har ;))).....här tvättas det också idag.......hoppa allt är bra med lilla familjen ;))).......ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Vilken fin tvättstuga, längtar tills vår är klar. Viktigt det där med tanke på hur många timmar man tillbringar där. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Så fin tvättstuga! Här går tvättmaskinen varm alla dagar...
    Ha en fin helg! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Det är så härligt att ha en ordentlig tvättstuga! Jag vill gärna göra om vår tvättstuga dock. Den är helt okej, men har dessvärre ingen förvaring. Det vill jag ha i en tvättstuga. Och hyllor! Jag blir ofta inspirerad av min mamma så jag hoppas kunna få de liknande inom några år i alla fall! Så mycket man vill på så kort tid... ;) Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...