14 jan. 2014

Ljus i taket


Till nyårsafton gjorde jag små ljuslyktor att hänga i altantaket. Barnmatsburkar är en alldeles lagom storlek på ljuslykta och upphängningen gjorde jag utav ståltråd. Burkarna fick jag av en kompis för ett par år sen och har tidigare använts till förvaring av snören (här) men fick nu bli små lyktor istället.



Det blev väldigt mysigt och ombonat där ute så dom har faktiskt fått hänga kvar. Nu är det ju inte så att jag springer och tänder dom hela tiden, men nån gång blir det:) Trevligt med något som lyser upp och mörkt lär det vara ett tag till...

Nu ska jag ut en sväng i kylan!

Kramkram

7 kommentarer:

  1. Så fint det blev! Bra med återanvändning. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det lyser upp riktigt fint när det är ordentligt mörkt. Håll koll bara så att det inte börjar brinna som hos mig...:(
    Kramis Kate

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint!!
    Och framför allt mysigt=))
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Mycket ljus är alltid mysigt....
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera
  5. Tänk vad mycket man kan göra av burkar !!!...mysigt !
    kram bia

    SvaraRadera
  6. UNDERBARA bilder som vanligt :) hoppas allt är bra med dig.

    Ny post ute...hur man gör om loppisfynd :)

    Ha en härlig vinterhelg :)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...