13 jan. 2014

Vinter och pulkapremiär


Hej på er,

ja, då kom vintern! Idag är det riktigt härligt ute, -7 och sol! Och solen har vi ju inte blivit bortskämda med på sistone, så det var verkligen välbehövligt att den tittade fram. 

Idag har jag gått en lång runda nere vid sjön med Lovika och igår var det dags att inviga pulkan som hon fick i julklapp. Det blev några varv i trädgården och den som hade roligast var utan tvekan pappan, men Lovika var ganska nöjd hon också:)

Nu ska det vara fortsatt kallt ett tag framöver, bra tycker jag så snön ligger kvar ett tag och lyser upp:)

Ha en fin dag!
Kram

7 kommentarer:

  1. Vi har också vinter till min stora glädje....jag vill ha snö och några minus på vintern...annars kan det kvitta, hihi.......så gullig hon är, där hon sitter påpylltad och ler så fint ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Åhhhh, vilken liten gullhöna... ha ha ha!! Så sööööt!!! Hon ser verkligen lycklig ut i pulkan!!!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Hon är ljuvlig! Jag blir så full i skratt när jag ser bilden på henne i pulkan=))

    Visst är det härligt med ljuset, bara att njuta.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Naw...Sån liten sötis <3
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  5. Hon är verkligen underbart söt. En riktig goding.

    Roligt med pulkapremiär, det brukar vara lite speciellt.

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Alltså hon är så söt! Och underbart med så fint väder, visst blir man på så mycket bättre humör och får massvis med energi? :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Ser ut som hon har riktigt kul! Härligt med snö!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...