23 jan. 2014

Framkallat bilder



I förra veckan skickade jag en massa bilder på framkallning.
Datorn är full med bilder men det är sällan numera som vi framkallar dom, vilket är synd för det är roligt att kunna sitta och bläddra igenom.

Men nu när Lovika kommit så blev det äntligen av. Så bilder från semestrar, vårt bröllop, Lovika och lite annat ska nu få flytta in i fotoalbum och en del ramas in och hamnar på väggen. Jag rotade även fram alla gamla bilder som jag framkallat, många minnen och väldigt roligt att titta på nu vill jag lova:)

Kram

9 kommentarer:

  1. Underbart!! Jag saknar er ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  2. Så fint!!
    Det är galet egentligen...så mycket fina bilder som man har, i datorn...
    Bättre att framkalla så man faktiskt ser dom ju!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder....och bild på bebis magen fick vi också se, hihi.......ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder! Jag har inte framkallat de senaste 3 åren, borde också ta tag i detta..
    Ha en bra helg! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Viss är man riktigt urdålig på att ta hand om alla fina bilder man fotar... Det är ju som Du säger, jättekul att bläddra i album. Ibland har jag lagt ner på skiva, så har vi kollat på stora tv:n tillsammans. Det är också roligt!
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  6. Superfina bilder <3 Ska nog med framkalla ett gäng, när man använder digital kamera blir det tyvärr att man missar att framkalla. Kram och njut av fredag

    SvaraRadera
  7. Vi är verligen jätte dåliga på att framkalla bilder, det är ju så mysigt att sitta och bläddra
    i fotoalbum.
    Underbara bilder du visar.
    Trevlig kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Framkalla kort, där sa du något. Vi brukar framkalla kort med jämna mellanrum på barnen, på släktingar på händelser och på barnens kompisar sen laminerar vi in fotografierna och lägger det i en låda i barnens rum. Många är gångerna då de sitter och tittar på korten, kommer och frågar vilka som är på bilden och vad vi gör här. Ett bra sätt att bevara minnen på, inte bara för oss utan även för barnen.
    Så tack för påminnelsen nu ska jag framkalla kort, eller kanske inte idag då jag ska jobba (igen) men imorgon är jag ledig så kanske då;)

    Önskar dig en fin helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  9. Jag är också ganska dålig på att framkalla bilder fastän jag fotograferar mycket. Skärpning, säger jag nu till mig själv! Tack för påminnelsen ;-).

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...