10 jan. 2014

Tar det lugnt



Idag är en sån dag som jag är väldigt glad över att vara ledig, eller ledig och ledig, jag har ju ett barn att ta hand om, men hemma i alla fall. Jag slipper gå ut i det kalla snöblandade regnvädret och kan bara stanna inne. Jag har inga måsten, ingen buss jag ska hinna med och ingen tid att passa och det är väldigt skönt en dag som denna.

Idag ska jag bara läsa tidningar, dricka kaffe och hänga i soffan med den här pigga lilla bebisen. För pigg det är hon,  hon är vaken mest hela tiden förutom några snabba powernaps på dagarna... Tur att hon är så go:)

Hoppas ni har en bra dag.

Kram

6 kommentarer:

  1. Oj så söt man kan vara ;)...en riktig go klimp, hihi......hur gammal är hon nu?
    Trevlig fredag till dej ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. så söt hon är.
    Japp när det är sådana dagar så ska man vara glad att man slipper gå ut och att man kan vara hemma och mysa istället.Här är en sådan dag idag då regnet öser ner och jag önskar att jag slapp gå ut. Men jag ska jobba idag så det är bara att ta sig i kragen sätta på sig regnkappan och bege sig;)

    Önskar dig en härlig lördag
    kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Hon är så fin!

    Här vände det från regn till snö över natten. Blev ljust på en gång!
    Skön lördag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Ååå så söt hon är. Låter som den skönaste dagen att bara vara o mysa. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Ljuvlig bebisbild :) Låter som om ni haft en riktigt härlig dag. Kramar Liza

    SvaraRadera
  6. Vilken liten goding, så söt. Låter som en perfekt dag.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...