26 jan. 2014

Ute på isen

Hej!
Hoppas er helg varit bra, vi tillbringar vår i Söderhamn.
När vi kom hit var det ca -20 grader och det är lite väl kallt för min del, men sen blev det skönare  och igår var vi ute en sväng på isen.


J åkte skidor och jag och svärmor tog varsin spark. Lovika låg skönt nerbäddad i sparklådan och somnade ganska snabbt:)

Vi åker nog hemåt i morgon och då börjar vi förhoppningsvis att fixa med nya förvaringen i groventrén och jag ser verkligen fram emot att få bra ordning!

Ha en fin kväll.

Kram

7 kommentarer:

  1. Vilken cool sparklåda! Det har jag aldrig sett. Sött barn också. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. *Skratt* lilla gullhönan i sparklådan, perfekt "förvaring" :) Kör försiktigt hem! Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Härligt med sol känner jag! Det behövs nu, ljuset. Jag tjatar om det hela tiden!
    Så mysigt att ligga nerbäddad i en låda=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Vilken häftig sparklåda :) En sådan skulle man haft när barnen var små. Ser skönt ut.
    Hoppas ni får en toppen måndag, kram <3

    SvaraRadera
  5. Wooho....Underbart & sååå sött <3

    /Kran

    SvaraRadera
  6. Så vackert och åh så fin hon är!!!
    Tack snälla du <3 Jennie

    SvaraRadera
  7. Visst är det mysigt med snön! :)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...