30 jan. 2014

INSPIRATION

 
 Bild HM

 Bild House Doctor

Bild Bloomingville

Ja, så mycket fint och inspiration är jag i stort behov av! Jag kikar på en massa fina bilder och det är så mycket jag vill göra här hemma men vet inte vart jag ska börja eller hur jag vill göra...

 Bild Madam Stoltz

 Bild Madam Stoltz

Bild House Doctor

Snart är det nog dags att flytta in spjälsängen i Lovikas rum och då kan vi göra klart vårt sovrum och även hennes rum. I vardagsrummet handlar det mest om att få till det och även se till att vi får bättre förvaringsmöjligheter. Hallen är inte heller helt klar med krokar etc, så det är helt enkelt lite fix överallt. Just nu håller jag på och röjer på nedervåningen och det är väl det man måste börja med. Rensa bort för att veta vad som finns kvar att hitta plats till:)

Sen känner jag att jag redan är less på snön. Jag vet, den kom precis och jag ville ha den, men inte längre. Nu vill jag ha vår, då får jag en massa energi, jag får mycket mer gjort och jag får inspirationen tillbaka.

Jag längtar dessutom efter att få börja pyssla i trädgården, åå så härligt det ska bli. Känslan den dag man känner att det är vår i luften är obeskrivlig! 

Herregud vad mycket jag vill göra... Men, en sak i taget:)

Ha en fin dag.

Kram
 




4 kommentarer:

  1. Här har du en till som har massor av saker som jag vill göra!
    Jag ska börja med ett köksbord i helgen, sen får det bli en lista att följa.

    Det där med snö...det ska tydligen komma 20 cm här i natt.
    Inte vad jag ville!
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Så mycket fin inspiration du visar ;)))......jag är också i "göra om" tagen, hihi.....har ju gjort lite nytt i vardagsrummet...tycker jag fixar till hela tiden.......nu ska jag snart på loppis igen, hihi.....hittar säkert nåt ......trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Ohh älskar dina inspotankar, vi har samma smak =D. Vad roligt att göra om också, vi skulle behöva göra om vårt sovrum vi med, det är inte roliga tapeter där, men det ska bli Isabelles rum sedan så det blir anpassat till hennes rum sedan så har inte prioriterat det, men är kräkless på de tapeterna, skratt

    SvaraRadera
  4. Den där känslan du beskriver har jag med. Det liksom spritter i kroppen av inspiration och möjligheter. Nu önskar man bara att orken kunde infinna sig också;)

    Fina bilder du visar
    Önskar dig en härlig helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...