30 nov. 2015

En stjärna


Nu har jag önskat mig saker av mannen igen, han som så gärna plockar fram svetsen:) Stora stjärnor stod på önskelistan, en till framsidan av huset, och till nedervåningen. Så jag bara ritade upp hur de skulle vara och vips så hade J kapat armeringsjärn och svetsat två finfina stjärnor till mig, vilken lycka va!


Jag tycker att den blev såå fin! Och (återigen) vilken tur man har som har en man som fixar sånt där och gärna dessutom:)

........................

Så var det ju första advent igår. Tiden har gått så snabbt att jag till och med glömde att tända första ljuset... Men lite pynt har kommit fram i alla fall, det är bra trevligt tycker jag!

Ha en  fin vecka!
Kram kram

16 kommentarer:

  1. Åh,waooo så snyggt ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Men så fina! Vilken lycka att ha en man som kan göra sånt åt en. Kram

    SvaraRadera
  3. Men ohh sååå snyggt =D, duktiga ni är

    SvaraRadera
  4. Jätte fint och orginellt med en egengjord stjärna! :)
    Riktigt snyggt blev det också.
    Han är himla bra din man!
    Hälsa honom det! :)
    Stor varm kram till dig och hela familjen.

    SvaraRadera
  5. Så snyggt. Jag gillar stjärnor. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Jättefint !!...även rumsgranen är fin...måste skaffa mej en tror jag ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Jätte snygg stjärna.
    Visst är det mysigt med lite pynt även om jag inte har alls mycket,
    mest blommor och ljus.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Åh, den var ju verkligen jättefin!

    SvaraRadera
  9. Det blev verkligen jättefint!

    SvaraRadera
  10. Kanonfina!
    Svetsa är en sån sak jag skulle vilja lära mig=))
    Galet mycket fint skulle man kunna skapa då!

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  11. Tror jag måste skaffa en svets till mannen min ;-) Jättefin stjärna!!

    SvaraRadera
  12. Så snygga! Hmmm, sonen vår svetsar..!! Hoppas ni haft en riktigt fin julhelg och så önskar jag dig en riktigt Gott Nytt År med hela familjen!!
    Kram från Kate

    SvaraRadera
  13. Kikar bara in för att önska dig God fortsättning på julen och ett gott slut på 2015! Stor kram till dig och hela familjen. ❤

    SvaraRadera
  14. Så fin, önskar jag hade ditt sinne för inredning. Hoppas även att du fortsätter blogga, din blogg är väldigt inspirerande

    Kram

    SvaraRadera
  15. Nu måste jag kika in igen och önska er en trevlig helg! :)
    Hoppas allt är bra med hela familjen!
    Kram ❤

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...