26 sep. 2014

Ett litet kök

 

När Lovika fyllde år så fick hon ett litet kök av sin mormor och det är ju bara så gulligt med allt i miniformat. Kastruller, vispar, stekspade och till och med diskställ:)




Två mormorsrutor som jag virkade för längesen  fick bli grytlappar!





Lovika är i full färd med att laga mat mest hela tiden. Hon vispar lägger på locket och vispar lite till.
Hon är rolig hon, när hon står där inne och grejar. Så sticker hon ner världens sötaste lilla sked i koppen och springer till mamma och pappa för att vi måste smaka, för det måste man göra, smaka av, mest hela tiden:)

Hoppas ni har en fin fredag. Jag var på personalmöte i morse men har resten av fredagen fri. Ska träna lite nu, sen ska jag bara ta det lugnt resten av dagen, skönt värre!

Kram till er
/Emma

6 kommentarer:

  1. Wow...Så mysigt litet kök & så söt hon är ♡
    /Kram från "tant" Annmi

    SvaraRadera
  2. Hihi, va gulligt ;))....så fint litet kök hon fått;)...klart man måste smaka av maten, hihi...
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  3. Men sötnosen! Kan tänka mig att hon trivs i sitt lilla kök!

    Spännande med systersonen, är ju hur nära som helst nu då=))
    Det är så mysigt och man blir ju alldeles knäpp av kärlek!

    Kramen och fin helg//Hannis

    SvaraRadera
  4. Vad fint. Och vad roligt hon kommer att ha där.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint!! Kan tänka mig att det är poppis :). Låter som en skön fredag. Jag tänkte också försöka få till lite träning idag. Kramar

    SvaraRadera
  6. Härligt att hon trivs så i sin lek. Jättefina bilder! Kramar Liza

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...