17 sep. 2014

Zetas


Jag, mamma och systeryster var på Zetas när dom var på besök och oj så mycket fint dom har! Man blir inspirerad när man går runt där vill jag lova.


Dom har verkligen bullat upp och fyllt på av perenner, blommor och lökar så köpsuget fanns helt klart där! Nu ska tydligen vara den bästa tiden att plantera så ett par växter fick följa med hem, bland annat stenkyndel som doftar underbart i rabatten.


Ni som har möjlighet, åk dit! Dom har såå mycket fint! Och att bara gå runt bland de fina planteringarna och kanske ta en fika på caféet är väldans trevligt bara det:)

Nu ska jag cykla till jobbet för ett eftermiddagspass. Igår var första jobbdagen på vääldigt länge och det kändes faktiskt bra:)

Kram på er /Emma

10 kommentarer:

  1. Zetas är underbart & så vackra foto du tagit ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så mycket fint. Svårt att gå på såna ställen utan att fladdra med plånboken alltför mycket ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Där verkar vara så mysigt men har aldrig varit bra. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilket mysigt ställe! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Jag älskar Zetas!
    När jag inte har möjligheten att åka dit så sitter jag och dreglar i deras webbshop.
    Underbara saker och växter.

    Kramen och fin dag//Hannis

    SvaraRadera
  6. Åhhh underbara Zetas! Jag verkligen måste åka dit snart igen.

    SvaraRadera
  7. Oj så mycket fint, förstår att ni fick en massa inspiration :)
    Trevlig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Jag har bara läst om Zetas, aldrig haft möjlighet att besöka. Men vad mysigt det är med sådana ställen!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Måste ta mej till Zetas någon gång framöver....verkar vara ett fint ställe ;))
    Ha en fin söndag...
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Ohh så mysigt ställe att vara på =D, så mycket fiint. Så roligt att det känns bra att jobba, har Lovika börjat på dagis, eller pappa hemma?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...