7 sep. 2014

Miniskor


Jag ska snart bli moster, i början på oktober närmre bestämt. Så mysigt med en liten kusin till Lovika, vi längtar som tusan! Syster fick lite kläder och annat smått och gott till den lille, bland annat dessa små skor som jag virkade i veckan:) Allt blir så sött när det är så smått och jag kommer knappt ihåg att Lovika varit så liten trots att det var ganska nyss...

Gårdagens tjejmil gick jättebra, jag satsade på en tid under 50 min och jag tog mig i mål på 48.50 så det känns kanon. En väldigt härlig dag var det med fint väder och en massa glada tjejer:)

Idag väntar en skön dag i trädgården. Ha det så bra!

Kram Emma




7 kommentarer:

  1. Men guud så söta små skor, å vad duktig du är som virkar, verkar pilligt :)
    Wow vilken bra tid det var imponerande. Sitter här och funderar på om jag ska springa i skogen idag eller gå in på gymmet, känns som skogen lockar mer :)
    Njut av söndagen.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Så roligt att bli Moster & sååå söta Miniskor ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken bra tid du fick på milen. Grattis till att du ska bi moster och söta skor. :-)

    SvaraRadera
  4. Vad spännande. Jag ska bli moster i december och det ser jag fram emot. Kram anette

    SvaraRadera
  5. Men det var det sötaste jag sett!!
    Och jag förstår att ni längtar=)) Fick träffa vårat mirakel igår, en riktig gåva.

    Och vilken bra tid du sprang på!
    Det är enormt kul att springa lopp och utmana sig själv.
    Brukar vara bra stämning också.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Åh, så söta. Vad duktig du är. Det här med nål och tråd och jag, vi går inte ihop liksom ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Fin blogg du har :)
    Men åh, vilka söta skor.
    Underbart att bli moster, jag är själv moster till 6 underbara <3
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...