8 sep. 2014

Tre små hus


Jag var inne på Panduro för ett tag sen där jag hittade bland annat dessa små lådor i form av hus. Helt vita var dom förstås när jag köpte dom och jag har sen klätt dom i tyg.




Dessa askar hamnade i Lovikas rum! Ett utav husen fick bli en nappask och klämmor, pennor och annat smått hamnar i dom andra.

Små lådor och askar är alltid bra att samla allt småpill i och att klä lådor i just tyg blir väldigt fint. Nu är jag på gång att klä lådor till hyllorna i sovrummet, fast denna gång av gamla skokartonger:)

Kram och ha en fin dag.
/Emma


4 kommentarer:

  1. Så sött du gjort ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka söta små askar :)
    Jag har ett gäng askar med lock i olika storlekar som jag skulle vilja göra något fint med... Smart att klä de i tyg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gulliga askar, fint med tyg på dom;)
    Kramis bia

    SvaraRadera
  4. Verkligen jättefint. De askarna är verkligen jättefina.
    Fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...