9 sep. 2014

En liten sväng

 
 
Igår efter lunch åkte jag och Lovika upp till Söderhamn för att hälsa på svärisarna. Det blev lite spontnt sådär, men det funkar bra när vi inte har några tider att passa!

Det är alltid mysigt att komma hit, så lugnt och skönt:) J är ute till sjöss till fredag så det passade bra att åka hit och få lite sällskap också får Lovika träffa farmor och farfar förstås!





Lovika äälskar äpplen och äter på precis vart enda ett som hon ser:)

Nu ska vi ut i trädgården igen och  njuta av solen som värmer.
Kram Emma

8 kommentarer:

  1. Naw...Så söt hon är lilla Lovika ♡ ...
    Underbra Foto/Kram

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med en spontantripp och så söt hon är, ursött med den där raka toffsen rakt upp =D

    SvaraRadera
  3. Men alltså det där håret! Hon är ju alldeles underbar där bland alla äpplen.
    Härligt att sticka iväg en sväng. Kan tänka mig att det är uppskattat att ni kommer.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Hihi,vilken sötnos....och äter alla äpplen som hon ser, hihi...
    Vi hade regn på förmiddagen, men nu är himlen blå igen och solen skiner ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Men så härliga bilder. Söt hon är lilla Lovika.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Haha hon bara älskar äpplen 😚 söta lilla Lovika 💕

    SvaraRadera
  7. Men åh vilken sötnos hon är & vilket hår... helt underbart <3
    Mysigt att vara hos farmor & farfar :)
    Kram // Helena

    SvaraRadera
  8. AWWW SÖT påminner om min uppväxt på landet där jag klättrade i äppelträn jag aldrig kom ner från sen haha :) hoppas ni har samma soliga sommarväder idag som här i GBG.

    Jag bjuder in dig till tävling på bloggen....VINN tapeter värda 6000 kr till ett helt rum :)

    Ha en skön vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)
    inredningsvis.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...