15 juli 2014

Fira mamma




Hej på er.

Vi är nu i Båstad hos mamma och har lämnat Viken för denna gång. När jag kommer hit så brukar jag gå direkt ut i trädgården och se hur allting växt och det har verkligen växt vill jag lova, så fint:)

Det ser ut att bli lite finare väder idag vilket passar väldigt bra, vi ska nämligen till Tylösand. När mamma fyllde femtio så fick hon en spa-dag av oss med massage och middag. Så idag ska vi dit, jag, systeryster, bror och mamma, vi ska njuta och äta god mat, supermysigt!

Ha det fint!

Kram Emma

5 kommentarer:

  1. Wow...Otroligt vackert & så mysigt med Spadag på Tylösand - Ha det riktigt gott & hälsa mamma Grattis :)

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till mamma i efterskott, och hoppas Ni får en fantastisk spa-dag tillsammans!
    Ljuvliga trädgårdsbilder!
    Tisdagskram från Kate
    PS. Åkte Ni till Fredrikshavn i Danmark? Tipsa gärna om något där ifrån i så fall!!

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt...jag har varit till Tylösand en gång i mitt liv...och det var på 70-talet, så jag tror nog mycket är förändrat...men roligt hade vi...åkte förstås med mina föräldrar då;)
    Kramis bia

    SvaraRadera
  4. Vad härligt, din mamma kommer säkert uppskatta presenten, det är ju underbart på Tylösand :)

    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Ja nu har vi då fint väder och Tylösand, där var vi som små minns jag, superfint där =D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...