21 juli 2014

Skåne


Efter några dagars frånvarande här inne så kikar jag in för att berätta att vi har haft fantastiska dagar här i Skåne fyllda med sol, bad och utflykter. Tylösand bjöd på mycket god mat och en slapp dag med massage och bästa sällskap av familjen.

I lördags var vi på bröllop, ett alldeles fantastiskt sådant med mycket kärlek, strålande sol och fina människor. Sådär lite lagom trött dagen efter så var det dags för golftävling och vi hade en jättetrevlig dag. Det var jag, pappa, bror och syster som spelade tillsammans och jag kan inte minnas när det hände sist, såå roligt. (Dessutom spelade jag jättebra och är numera stolt singelhandicapare:) )

Dagarna har bara sprungit iväg (som vanligt) och imorgon är det dags för hemfärd. Det är alltid skönt att komma hem och jag ser fram emot att se hur trädgården ser ut. Det har ju varit väldigt torrt och som tur är så har vi världens gulligaste grannar som vattnar åt oss!

Hoppas ni har det bra i värmen.

Kram Emma


8 kommentarer:

  1. Såå underbart & va' mysigt med Bröllop :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att ni haft det trevligt i Skåneland ;)))....alltid kul att komma hem ;)))
    ha en fin tisdag...i värme och sol;))
    Kramis bia

    SvaraRadera
  3. Så härligt!! Och golf, det är en sån där sak som jag skulle vilja prova.
    Det verkar kul, dom i min familj som spelar är galna i det=))

    Mitt citronträd står på en plats där det har sol eftermiddag och kväll.
    Förutom att det kräver väldigt mycket vatten så sköter det sig själv.
    Brukar duscha det med sprayflaska några kvällar i veckan när solen har svalnat lite.

    Kram till dig//Hannis

    SvaraRadera
  4. Så härligt ni verkar ha haft det.
    Ja det har varit några torra dagar tur att snälla grannar finns;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Det var så länge sen jag var i Skåne. Måste åka neråt igen. Jag vill se röda vallmofält :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bild! Skåne är verkligen härligt. Ska du på bloggeventet den 30/8? Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Ohh härligt att ni har det bra, låter som om ni har en bra sem, fin bild
    kraam

    SvaraRadera
  8. Va härligt det låter och bröllop finns det något vackrare...
    Oj va duktig du är på golf. Vi spelade hela familjen för några år sedan, men en efter en
    tappade intresset.

    Ha det gott !
    Kram Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...