9 juli 2014

Stenar vid altanen


Nu är de på plats! Stenarna som nu ligger snyggt framför altanen i trädgården tillsammans med två plattor som vi gjutit.


Längst ut på kanten har jag satt några små plantor lavendel som förhoppningsvis ska växa till sig snart. Det är mysigt att ha nått att greja med tycker jag, men denna värme gör att man inte orkar göra speciellt mycket på dagarna så detta har varit mitt lilla projekt de senaste kvällarna.

Nu ska vi packa väskorna för imorgon bär det av till Skåne. Vi börjar i Viken för att sen åka till Båstad och nästa helg väntas bröllop:)

Kram till er  i värmen.

/Emma

11 kommentarer:

  1. Wow...Otroligt snyggt ni har det & stenarna passar sååå bra :)
    Ha det så gott/Kram

    SvaraRadera
  2. Så snyggt på er altan! Blev jättefint med stenarna. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Tjusigt!
    Sten och betong är såna där favoritmaterial jag har. Det är alltid fint och blir bara finare med åren.

    Hoppas att ni får sköna dagar nu/Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev! Supersnyggt. Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Åh riktigt fint! Gillar hela eran uteplats, så snygg!

    SvaraRadera
  6. Du har det så mysigt. Jag blir verkligen inspirerad av din blogg. Kram

    SvaraRadera
  7. Bra smak ni har, jättefint!
    Båstad och Viken, mysiga ställen.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  8. Det där blev jättebra...fint med lavendel där också;)
    Härlig altan!
    Ha det gott i värmen...
    Kramis

    SvaraRadera
  9. Ni har det så himla fint, smakfullt.
    Här händer det inte många knop, orkar inte när det är så varmt,
    men vi får inte klaga, bara att njuta och tänka på denna underbara sommar när
    hösten smyger sig på. Men det är länge dit hoppas jag.

    Ha det fint
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Vilken mysig altan och trädgård ni har kram Diana

    SvaraRadera
  11. Verkligen jättefint. Jag älskar verkligen stenar i trädgårdar;)
    Önskar dig fina dagar nere i skåne och ha det så roligt på bröllopet.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...