30 juli 2014

Citronträd


Mitt citronträd har fått nytt liv! Jag planterade om det i en större kruka och har haft i citrusnäring när jag vattnat. Jag flyttade det dessutom till ett inte fullt lika soligt läge...


Och vips, nu har det börjat blomma och växa som bara den. Blommorna luktar alldeles underbart och där är hur många som helst:) Sån himla tur, jag var lite orolig där ett tag...

Ikväll blir det grillning här hemma med fina vänner. Hoppas bara att regnet lättar lite, just nu öser det ner! Skönt med regn men typiskt idag när vi ska grilla.

Ha en fin dag!
/Emma


6 kommentarer:

  1. Vackert Citronträd & sååå gottit mé grillat :)
    Ha det riktigt mysigt/Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att det kom igen!
    Dom är hyfsat enkla tycker jag så länge dom inte står i direkt solsken.

    Ha en härlig kväll (solen kommer nog snabbt tillbaka) Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Vad roligt när det blommar om! Håller tummarna att regnet lättar till kvällen. Trist när man ska grilla, men samtidigt väldigt välbehövligt.

    SvaraRadera
  4. Ohh så fint, samt gött med grillning

    SvaraRadera
  5. Så fint citronträd och så roligt att det blommar.
    Du vilken vacker stad Helsingborg är, fantastisk vacker, mysig och trevlig. Vi har haft fantastiska dagar i din födelsestad. Vi hoppas verkligen att vi får tillfälle att komma tillbaka en dag.

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Vad roligt när det kommer igen. Vilken fin kruka. Har du gjutit den själv? Är lite sugen på att prova detta med att gjuta.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...