22 feb. 2014

På date

 Bilder från www.iltempo.se

Igår var jag och min man på date alldeles ensamma och Lovika blev passad av sin farmor. Det var ett bra tag sen vi var ute tillsammans bara vi kan jag lova. 
Vi gick till en supermysig restaurang på söder, il Tempo, som har riktigt god mat, skön stämning, högljutt och härligt!

Efter god mat och gott vin så blev det hundraåringen på bio, ganska kul film men boken är dock bättre tycker jag. Hur som helst så var det mysigt att komma ut en sväng tillsammans:)

Hoppas ni har en fin helg.

Kram

 

4 kommentarer:

  1. Härligt med Date!

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt att vara på tu man hand.
    Har du slutat amma? Jag hade bestämt jag skulle amma när Lilleman var sex månader men det gick han absolut inte med på så jag fick hålla på tills han blev ett år. Herregud kan jag tänka nu, hur orkade jag?
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  3. Så mysigt! Jag och maken får lite egentid nästa lördag då vi åker till Malmö med hans jobb. Ha en fin kväll! Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Låter mysigt.
    Jag hittade till din blogg via en annan blogg jag följer och tycker din blogg verkar trevlig, så här kommer jag kika in mera. Ha en fin Söndag
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...