19 feb. 2014

Hem imorgon



Hej,

imorgon är det dags att lämna Skåne för denna gång och det har gått lika snabbt som det brukar, 10 dagar bara springer förbi... Vi har mest bara varit som vanligt, kollat OS, ätit god mat och pratat en massa:)

J har varit ute till sjöss under samma tid och kommer också hem imorgon sen kommer han att vara hemma en dryg vecka, det blir väldans mysigt! Vi ska fortsätta att pyssla hemma och så har vi bokat möte på Stenbolaget och ska planera lite för trädgården, spännande:)

Kram på er
/Emma


4 kommentarer:

  1. Härliga dagar!
    Så kul med trädgårdsplaner. Det är ju ett löfte om våren på något sätt.
    Här vaknade vi till snö idag...så mina vårkänslor fick sig en liten törn om man säger så=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Vad fina bilder! Här funderar jag oxå på trädgården men helst vill jag byta hus... Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Så jättekul att planera trädgården....jag planerar min loppis som jag ska öppna på gården i vår, hihi...
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Verkar som om ni haft härliga dagar.
    Ljuvligt det låter med trädgårdsplaner. Härliga tider vi går till mötes;)
    Önskar dig en fin helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...