8 feb. 2014

Foton på väggen




God morgon!

Några utav fotona jag framkallat har nu åkt upp på väggen. Bilden på Lovika där hon bara är en vecka får mig att tänka på hur snabbt tiden går, nu är hon redan fem månader...

............................

Idag är det riktigt grått ute (idag igen) och jag ska nog bara vara inne och fixa med allt vi påbörjat här hemma. Ikväll blir det middag och mys med mina tjejer och det kan aldrig bli fel. Det var mer en ett år sen vi sågs tillsammans så det är verkligen på tiden. Så, ikväll blir en riktigt härlig kväll, det vet jag:)

Hoppas ni får en fin lördag!

Kram Emma


3 kommentarer:

  1. Så, så vackert!!

    Ha en härlig tjejkväll=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Fint!
    Javisst går tiden fort med en liten bebis. Men skönt när de blir större tycker jag. Var inte så himla förtjust i den där spädbarnstiden faktiskt. Och det där ammandet tog på mina krafter minns jag.

    Ha så kul i kväll!
    //bara anna

    SvaraRadera
  3. Vilken fin vägg, ljuvliga bilder. Ha nu en toppenkväll med tjejerna. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...