12 jan. 2015

Lite nytt på hyllorna


Oj vad det snöat idag. Hela dagen har det hållt i sig och det blir ju så ljust och härligt. Det blir till och med ljusare inomhus på nått vis:)


Nytt och fräscht har fått flytta in på hyllorna i vardagsrummet och jag bara älskar den där fjuniga fjädersparrisen som följde med hem i helgen.

Snön övergick i regn nu på kvällen, men det gör inte speciellt mycket när man ändå ska vara här inne och riva ner tapet i källaren.

En fin start på veckan till er.

/Emma

9 kommentarer:

  1. Snyggt som vanligt. Jag gillar din stil. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Snyggt!
    Fjädersparris frösådde jag, gick hur bra som helst. Gav bort alla plantor utom en och den dog...
    Haha, så nu ska jag köpa en istället=)) Dom är så fina, så mjuka!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Så fint du fått på hyllorna, och fjädersparris, jag tog död på min;( De är fantastiskt vackert.

    Fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. God morgon :) Vad fint du fixat. Här är sol idag men isgata. Så håller mig gärna inne och pysslar ändå. Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  5. Du har så fint :)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Härligt att få nytt i källaren....för jag antar att det är tapetsering på gång ;))...det skulle vi behöva göra i vardagsrummet också.....till våren kanske ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Ohh vad snyggt, jag bara älskar det där som ser ut som ett äggskal, vart har du skaffat den?

    SvaraRadera
  8. Här har det regnat och blåst i stort sett hela dagen, usch vilket tråkigt väder vi har nu.
    Kul med sådana hyllor, man kan förändra hela tiden. Fint du har gjort.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Så skir och fin sparrisen är! Kanske skulle köpa en sån... Så fint Du har fixat på hyllraderna. Snön fixar verkligen till ljuset! Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...