3 aug. 2014

Kräftor


Gårdagen bjöd på fint väder och vi spenderade mestadels av tiden i trädgården. Jag håller på att gräva ur jord för att göra en ny plantering och lägga kullersten.


På kvällen åt vi kräftor och supergod västerbottenpaj! Det är lite pilligt det där med kräftor tycker jag, men det är ju bara så gott:)

Inatt har det regnat och åskat som bara den, men nu ser det ut att bli ännu en fin dag att se fram emot, vilken sommar vi har alltså!

En fin söndag till er hörreni!

Kram Emma

8 kommentarer:

  1. Åh,ljuvliga kräftfoton :)
    Ha en fin Söndag/Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm..måste ju nästan äta kräftor en gång per år ;) Vi vaknade före 6 imorse av världens åskoväder.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad det ser gott ut! Vi ska äta kräftor på lördag och även nästa torsdag (14/8) då mannen i huset fyller år. Vi hade regn i natt, men nu sitter jag på en ö och det är 32 grader. Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi, vi åt också kräftor och västerbottenspaj i går...vi var två par...och trevligt var det förstås;))...och snart ska vi till sällskapet och äta surströmming, men det är inte lika gott, men en eller två kan jag få i mej...men det är mest sällskapet som är det bästa;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Åh kräftor som är så gott.
    Ja du denna sommar är nog en av de bästa på länge, trots att för min smak är det för varmt.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Så gott med kräftor! Här ska det bli kräftskiva men det blir nog inte förrän i september... Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Åååå så gott det ser ut med kräftor. Tyvärr tycker jag alltid att det ser godare ut än det smakar. Fast västerbottenost DET är gott,)

    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Så gott med kräftor och Västerbotten ost paj :) Det gillas.
    Hoppas ni har det fint, kram så länge

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...