16 nov. 2013

Söndagsfeeling


Jag har just gått en långpromenad i det fina vädrat. Det är jätteskönt i luften och inte lika kallt som tidigare i veckan. Jag har trott att det är söndag hela dagen, det känns som en söndag. Dagarna blir lite konstiga när man går hemma. J jobbar borta och kommer hem torsdagar nästan varje vecka och då känns det som fredag, så helgen blir fel. Men då får man en dag extra:)

Ikväll är vi bjudna till vänner på middag, ska bli mysigt att träffas och äta en god middag. De fick nyligen sitt andra barn så ikväll blir det fullt hus, härligt:)

Ha en fin dag.

Kram


7 kommentarer:

  1. Visst blir dagarna lite skumma när en är hemma. Mysigt med "extra"dagar :) Och så härligt med middag hos vänner.

    Tack! Ja tänk, mamma. Så underbart. Jag ska absolut köpa ett sånt linne!

    Ha en jättefin kväll <3 Jennie

    SvaraRadera
  2. Vad skönt då blir det som en extra helgdag imorgon. Ha en toppenkväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Mysigt med middag, samt ja man kan bli lite dagvild ibland, skönt att det är en bonussöndag imorrn då =D. Samt så skönt med långpromenad i fint väder

    SvaraRadera
  4. Jag verkligen älskar de dagar då lördagen känns som en söndag och man har en extra dag. Fler sådana dagar i veckan borde införas tycker jag;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Här har vi också en typisk söndag med småfix. Dock har jag tappat rösten, väldigt frustrerande men annars njuter jag av en dag hemma! Ha det så kul med vännerna! Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Alltid skönt att få en dag x-tra! Här har det njutits av sol och skog idag, samt kalas för ett av barnbarnen.
    Önskar Dig en skön söndagkväll, kram Kate

    SvaraRadera
  7. Kan tänka mig att man blir lite dagvill när man är hemma=))
    Hoppas att du hade en fin helg/Kram Hannis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...