21 nov. 2013

Piff och brysselkål



Ja är nere i Skåne igen. Körde hit i tisdags med lillfisen, en resa som gick ganska smärtfritt med två stopp. J är borta i tio dagar så jag passade på att åka ner:)

Här hos mamma har det piffats lite utanför huset, med ljuslykta, små granar och ormhassel med ljusslinga. Det lyser upp superfint från ljusslingan när det börjar bli mörkt!


Här en krans av brysselkål som hängts på ljuslyktan. Ja, det finns mycket man kan hitta på:) Jag ska köra hem igen till adventshelgen och ser fram emot att få öppna jullådorna och börja pynta.

Hoppas ni har det bra:)

Kram

6 kommentarer:

  1. Åååå så fint din mor har det vid ingången. Jag får verkligen inte till det här hemma vid ingången. Har ingen inspiration och tycker allt är så dyrt. Men jag ger inte upp, ska avsätta en dag med ingångspyssel tror jag allt,) För nu blev jag ju lite inspirerad.

    Önskar dig en fin dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Ni kunde få komma och piffa på vår framisda *skrattar* Får inte till det alls i år...
    Men nu fick jag fin fina ideer =) Tack. Himla fint din mamma har det...
    Kram och njut av fredag

    SvaraRadera
  3. Jättefint, kan tänka mig så mysigt det ser ut i mörkret.
    Skönt för er att vara hemma hos mamma några dagar. Vad jobbar din man med?
    Må så gott
    //bara anna

    SvaraRadera
  4. Så fint din mamma pyntat, det ser verkligen inbjudande och mysigt ut :) Kan tro att du blir sugen på att börja julpynta hemma, det blir jag med :)

    Tack och tack snälla du för de fina orden, ha en finfin fredag nu <3 Jennie

    SvaraRadera
  5. Så himla fint du har gjort i trädet".....läckert!
    Kramisar och trevlig helg!
    Britt

    SvaraRadera
  6. Så mysigt att vara hos mammsen då, förstår jag att du ville. Samt så fiiint pyntat de har =D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...