19 sep. 2015

Höst i trädgården


Hösten är nog min favoritårstid. Sommar i all ära, men jag trivs riktigt bra nu på hösten! Lite ruggiga dagar, alla härliga färger i naturen och lukten av höst, det gillar jag.


I trädgården har allt börjat skifta färg och löven falla från träden. En del växter ska flyttas och en del delas på, men det får jag vänta med till bebisen kommit, då jag kan böja mig ner igen:) Jag är något begränsad för tillfället...

..............................

Jo, den där bebisen, bara 11 dagar till bf. Det är ju jättesnart, guud så spännande:)

Hoppas ni har en fin helg.
Kram Emma



14 kommentarer:

  1. Härlig höst trädgård du har ;))...och vad spännande med ny baby ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Vackert i din trädgård & Hösten är min älsklingsårstid ...
    Hääärligt snart är lill-♡ at hos er/Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint.....jag gillar också hösten. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Håller helt med dig, tycker också om denna tiden på året, krispig luft, dagg i gräset, färgglada träd och lite rugg och mys under filt med tända ljus =D

    SvaraRadera
  5. Kan bara hålla med om hösten!
    Det är något så vackert över hösten så att det nästan pirrar, dom där skiftningarna.

    Vackra, vackra bilder!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Gillar också hösten bäst, allt lugnar ner sig och det är inte
    så många måsten. Fint du har det.
    Grattis till bebisen, så mysigt :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Känns som du har varit gravid i en evighet....! :)
    Spännande att det är dags snart!
    Jag tror bebisen kommer på onsdag nästa vecka!
    Bara så du är beredd! ;)
    Kram! ♡

    SvaraRadera
  8. Visst är det höst :) Lite mysigt tycker jag. Speciellt om kvällen när man får mysa inne med ljus och annat. Spännande med bebisen, det är också mys ;)
    Kramen

    SvaraRadera
  9. Det bästa med hösten är alla färger. Spännande med bebis. Håller tummar att det blir snart så du inte behöver gå över.
    Ha en fin lördag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Det hade hänt mycket hemma i trädgården under tiden vi varit bortresta och nu känns det verkligen som höst. Men Du... länge sen det kom ett inlägg... kan det va så att ni fått er lilla bebis? :-) <3

    SvaraRadera
  11. Va vacker din trädgård är i höstskrud!

    Va mysigt att det snart är dags för bebisen att titta ut!

    Kram Fru P

    SvaraRadera
  12. Om inte pyret har kommit än så är det bara två dagar kvar nu! Bara så du vet! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hösten är underbar.... fram till november! Ja, nu är det nära.... Ett stort varmt lycka till <3
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  14. Vilka härliga höstbilder ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...