28 maj 2015

Jobba- pausa


Jag har sett att det varit regn på vissa håll idag... Men vi har faktiskt haft finväder och efter att jag gjort ett par ärenden efter jobbet så åkte jag hem och for direkt ut i trädgården. Rensat ogräs och plockat syrener.


För att sedan pausa med kaffe...


Sen vattnade jag alla rabatter och krukor med blommor och örter. Denna chokladmyntan är inte bara fin utan doftar också alldeles underbart bara man kommer nära den!


Fortsatte att rensa lite och planterade om någon växt, för att sedan pausa lite till och konstatera att jag fortfarande kan se ganska mycket av mina snabba skor under magen.

Jag avslutade med att klippa gräset, jag älskar lukten av nyklippt gräs och så blir det ju fint till på köpet!
.........................

Åå imorgon kommer J hem efter två veckor ute till sjöss, som vi ha längtat efter honom jag och Lovika<3


5 kommentarer:

  1. Förstår att ni har längtat när han har varit borta sååå länge! :(
    Ni får säkert super mysigt imorgon.
    Härlig mage du har fått! ; )
    Ta inte ut dig för mycket i trädgården!
    Önskar dig, Lovika och bebis i magen en fin avslutning på kvällen och en god natt! ♡
    Kvälls kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Så härlig dag ni verkar ha haft. Här har regnet öst ner större delen av dagen men jag har myst inomhus med tända ljus och varmt te;)
    Fin kväll till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga Syrener ♡ ...
    Härligt att er J kommer hem,förstår att ni längtat/Kram

    SvaraRadera
  4. Men en skön dag låter det som. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ohh tufft att vara utan varandra i 2v, så förstår ni längtar, så duktig du är som sköter allt =D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...