21 maj 2015

Härlig kvällssol


Solen kikar in genom fönstret nu på kvällen, det får den väldigt gärna göra, riktigt härligt med ljuset. Det fina vädret har varvats med några riktiga regnskurar idag och jag har fått springa in från trädgården ett par gånger, men lite nytta har jag fått gjort:) Bland annat oljat in den fina solsängen jag köpte från Granit och så har jag fixar vidare i rabatterna.

Imorgon är jag och Lovika hemma. Hoppas att det bjuds på finväder så vi kan vara ute hela dagen lång:)

Nu- soffan!

3 kommentarer:

  1. Vackert & underbart med ☼-ljus....
    Ha en alldeles fantastiskt dag med liten Lovika imorgon/Kram

    SvaraRadera
  2. Va härligt att ni får en ledig dag tillsammans idag! :)
    Njut av den och helgen som kommer.
    Stor kram!
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Det är ju underbart med sol. Behöver den i massor nu.
    Ha en fin fredag.
    Kram Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...