20 maj 2014

Lite trädgård


Hej på er.
Hoppas ni mår bra, jag är nere i Skåne och hälsar på, mysigt värre! Jag har gått runt och kika lite här i mammas trädgård för att få lite inspiration...




Här växer det som ogräs och det finns en hel del växter som kan delas som jag ska få med mig hem. Det blir spännande att komma hem och se om det växt något i rabatten och om gräsmattan börjat ta sig:)

Åh, imorgon ska det bli riktigt kanonväder, så himla härligt, jag älskar värme!
Ha det så bra.
Kram

11 kommentarer:

  1. Din mamma verkar ha en underbar trädgård. Känns som man kan hitta inspiration där :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig trädgård din mamma verkar ha.
    Kul att få med lite hem och plantera själv.
    Ha en fin dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Fint med lite inspiration....jag var hos mina föräldrar igår och fick med mej lite gullviva plantor....planterade dom igår.....dom sprider ju sej ganska bra och det gillar jag ;))....skulle vilja ha hela gräsmattan full av dom, hihi.....kram bia

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig trädgård! Vattenpumpen är ju bara så charmig! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Gillar stenrabatten. Den fick jag inspiration av=))
    Härligt att vara där!
    Och kul att du får med dig växter hem.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för inspiration från din mammas fina trädgård :)
    Här blir det rum fix och njuta av solen idag. Säger som du, älskar sol och värme.
    Ta hand om er, kram

    SvaraRadera
  7. Så vacker trädgård din mamma har, fantastiskt. Gillade speciellt stenarna;)

    Det där med att dela växter är fantastiskt roligt. Då får växten en historia och var gång man går förbi den växten i trädgården så tänker man på personen som man fick den av. Härligt sätt att minnas människor på.

    Hoppas du njuter rejält av de vackra vädret idag.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Vilken fantastiskt trädgård! Så kul :)
    Nu är min blogg igång igen - kan inte hålla mig borta <3 Jennie

    SvaraRadera
  9. Vackert! å visst är det härligt att sommaren är här!! :D
    Ha en underbar dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Härliga inspobilder från din mammas trädgård. Hoppas du haft en härlig dag o njutit av det fina vädret. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Wow..Otroligt vackert/Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...