10 mars 2013

Tvättstugefunderingar





Just nu håller vi på att greja i tvättstugan. Det är målat och klart och nu ska det dras vatten och skåp, bänk och hylla ska på plats! Tror att det kan bli hur bra som helst, till slut:) Får se sen hur det blir med detaljer och piff och nu sitter jag och kikar efter lite inspiration, det finns ju så mycket fint man kan göra!

Denna helg har varit superbra, vi har fått en massa hjälp och så också fått mycket gjort, men det har tagit på krafterna vill jag lova och nu vill jag bara sova.

Ha en fin kväll, godnatt!

/Emma



3 kommentarer:

  1. Hej =)
    Visst finns det mycket fint att hämta inspiration från. Och en tvättstuga står högt på listan, här delar den rum med badrummet.
    Kram och hoppas du har det fint!

    SvaraRadera
  2. Tvättstuga nr 2 gillar jag...skulle behöva göra om i min också!!!
    Önskar dej en fin kväll och en bra morgondag!!
    Kram kram Bia

    SvaraRadera
  3. Ååååå sådana tvättstugor hade jag gärna haft. Tänk att få ha ordning och reda på allt ha plats att vika och stryka på en och en samma plats, slippa vika tvått i tvrummet. Men en vacker dag så;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...