28 jan. 2013

Lite off


Hej!

Ja, det var ju ett tag sen jag var här känns det som...
Jag känner mig lite oinspirerad för tillfället. Känns jättetråkigt men så är det väl ibland! Det ha varit ganska mycket i huvudet nu ett tag med huset och så. Förhoppningsvis kommer det att bli andra bullar när vi flyttat. Det ska bli kul att börja riva, för att sen börja jobba på vårt hus som kommer att bli precis som vi vill ha det, det känns fantastisk! Men just nu så känns det lite sådär med idéer och inspiration, men jag kommer igen:) Det hade dessutom suttit fint med vår nu!

Ha en fin dag!

Kram!


1 kommentar:

  1. Ibland blir det tvärstopp...men just nu flyter det på i min blogg,hihi...men tids nog kanske det blir torka där också, haha...
    Ha en fin kväll iaf!!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...