31 dec. 2012

2012 avklarat:)

Hej, 
här kommer en bildbomb från året som gått...


Vi gjorde en roadtrip, jag och mannen. En helt underbar vecka! Där vi bland annat hälsade på hos mamma i hennes superfina trädgård och hade picknick vid vattnet i Simrishamn.



Det har bakats och pysslats i massor...


Jag har fixat, planterat och gjort fint på balkongen...


 Gjort flädersaft för första gången som blev grymt bra:)


Jag har blivit stolt gudmor till den finaste killen!


Och så det bästa av allt... Jag har ju faktiskt gift mig, vilken lycka:)


Och bröllopsresan till Bali med våra syskon och respektive kommer jag aldrig att glömma. Det var helt underbart och jag vill tillbaka, helst nyss:)

............................

Jag började ju faktiskt att blogga i år, kul:) men nu är detta året liksom slut...
Året som kommer ser jag verkligen fram emot. Det kommer att bli händelserikt vill jag lova. Vi ska ju flytta till hus (ja om vi blir av med lägenheten vill säga). Så spännande ska det bli. Renovering i massor blir det!

Önskar er ett Gott Nytt år!!

Kramar Emma
 



2 kommentarer:

  1. Härliga bilder...och grattis till giftermålet :))
    Önskar dej en god fortsättning på nya året :)
    Nyårskram från bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. God fortsättning! Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...