12 dec. 2013

Mossiga hjärtan


Dessa hjärtan har jag tidigare år bara använt som de är med ett rött band, det är visserligen fint det med, men nu har jag istället klätt dem med mossa.




Den runda kransen jag tidigare gjort klädde jag också med bara mossa. Den gröna ståltråden är mjuk och väldigt enkel att jobba med och så syns den inte:)

Ja, det får bli kransar med bara mossa faktiskt, tycker att det blir snyggt när det inte är allt för mycket lullull:)

Ikväll är det Ernst hörrenini!

Nu ska jag köra till en kompis och äta lunch, mys!

Kram kram




5 kommentarer:

  1. så fantastiskt vackert. Kan du tänka dig jag har fortfarande inte pyntat ute;( Sven kom med sin snö och begravde allt mitt pynt;( Men nu i helgen ska det göras, snön är helt borta snart och jag längtar efter att få jula till det lite utomhus.
    Önskar dig en fin dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Det enkla är oftast det vackraste, sååå fina mosshjärtan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Men så mycket fint du gör! Härligt och inspirerande :)

    Tack så mycket! Ja visst går tiden fort, längtar!

    Ha en fin kväll och mysig lucia imorgon <3 Jennie

    SvaraRadera
  4. Jag gillar ditt mossiga hjärta. Skulle gärna ha ett sånt hängandes på ytterdörren - gärna en krans dekorerad med ett rött band. :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tycker den är jättesnyggt! Det ska vara enkelt och naturinspirerat. Skulle kunna tänka mig att göra sådana nästa år också! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...