25 okt. 2013

En liten titt


I förra veckan blev det en liten sväng till Magasin 36 och Butiken. Det brukar bli en liten titt varje gång man är nere och hälsar på och det är alltid lika inspirerande att gå runt där. Älskar detta stora runda träbord. Det kom dock inte riktigt till sin rätt på bilden men det är superfint!



Ja det var mycket jag ville ha som vanligt, som de här stora glasburkarna. Älskar dom! Och lampan, ååå:) Men inget köpt denna gång. Tänkte att det är vettigt att plocka upp sakerna ur flyttlådorna först och se vad jag egentligen har, för det kommer jag knappt ihåg...

Hoppas ni får en fin fredag. Nu ska jag ut i det fina vädret:)

KRAM


5 kommentarer:

  1. Ohh där hade man ju älskat och gå runt och kika, dock kanske min sambo hade skaffat öronproppar för jag tjötat att vi skulle göra om, haha

    SvaraRadera
  2. Där var vi i somras, så mysigt ställe!
    Ha en skön helg
    //bara anna

    SvaraRadera
  3. Fin inspiration....det finns så mycket snyggt ute i handeln.......
    Ha en fin helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Verkar vara en härlig butik, glasburkarna var verkligen fantastiska
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...