8 aug. 2012

HM Home inspiration


HM är verkligen bara såå duktiga! Älskar deras inspirerande miljöbilder och deras fina produkter. Det har stått ganska stilla ett tag nu i deras "home sortiment" men nu har det kommit in en massa fina nyheter! Jag har slängt ihop lite inspiration här från deras webbshop:)

Bild från www.hm.com/se/department/HOME


Superfina saker! Jag hade kunnat köpa allt!!

Bild från www.hm.com/se/department/HOME


Tänk vilket underbart kök man hade fått med dessa finfina saker! Ett tag skulle jag kunna tänka mig att ha denna stil, men sen skulle jag nog tröttna och vilja ha de "vanligt" igen. Men åå så fint!


Nytt för HM är att de fått in ett barnsortiment. Så gulliga saker! Bl.a. lite by Nord inspirerade påslakanset och underbara pälskudden med öron, dom är nog supermjuka!


Puss o kram Pem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...